loading...
لیگ اف لجند
Sina بازدید : 3065 چهارشنبه 14 بهمن 1394 نظرات (0)

rengar :
اگر شما ult رو زده باشین و دشمن health اش خیلی کم بود اون موقع به جای اینکه از passive استفاده کنین برین و در فاصله ی basic attack قرارش بدین اینطوری اگه طرف کشته شد و دشمنی کنارش بود از جمله minion و ... champ شما سریع به سمت هدف بعدی میپره خیلی با حاله

نکته ای درباره ی pantheon :
شما میتونین سه بار passive رو stack کنین بعد یک بار از W استفاده کنین اینطوری هم یه passive اماده دارین هم یه ذخیره که با یک spell یا AA فعال میشه

Riven :
با E ability نمیشه از دیوار ها رد شد ولی از موانعی که توسط champ ها درست میشن میتونین از این ability برای رد شدن از اونها استفاده کنین موانعی مثل دیواری که توسط anivia درست میشه یا trundle.
اینا هم بد نیست براتون بگم از توی تعدادی از guide ها خوندم شما میتونین با استفاده از E+R از انیمیشن R موقع فعال شدن جلوگیری کنین چون وقتی از R به تنهایی استفاده میکنین یه مکث کوتاهی میکنه که ممکنه باعث شه اگه بازیکنی رو دنبال میکنین ازش جا بمونین و فرار کنه.
با hydra هم میتونین مثل اینکه از انیمیشن W جلوگیری کنین به طوری که هر دو رو باهم بزنین البته من زیاد امتحانش نکردم و تغییری هم احساس نکردم.

kha'zix :
شما میتونین بدون داشتن sweaper lens از وجود ward درون علف ها خبر دار بشین به صورتی که اگه passive شما فعال نباشه و وقتی وارد بوته شدین و دیدن باز هم فعال نشد بدونین اونجا ward وجود داره البته باید یه دشمن نزدیک شما باشه از این میتونین موقعی که تو lane هستین استفاده کنین.از این مورد میشه برای counter این champ هم استفاده کرد به صورتی که dmg اش رو میاره پایین.
وقتی minion ها تازه وارد lane میشن و هنوز درگیر نشدن اگه شما تو بوته باشین درصورتی که به طرف شما اومدن بدونین اونجا ward هست و دشمن شما رو میبینه این مورد برای همه ی champ ها صادقه.(نمیدونم چرا اینقدر از این شکلکه خوشم میاد همچین کلاس داره )
تفاوت این دونکته اینه که برای kha'zix فرقی نداره که minion ها دارن با هم مبارزه میکنن یا نه.

Custom game jungle with AI :
دوستان این خیلی ساده هست و شاید اصلا نیاز به گفتنش نباشه ولی بعضی ها تازه بازی رو شروع کردن ممکنه ندونن
شما برای اینکه تو Custom game jungle برین فقط کافیه منتظر بمونین تا AI های تیمتون برن تو lane اونوقت مثل بازی های normall و بر اساس meta یک نفر میره top یه mid و 2 bot شما هم راحت میتونین jungling رو تمرین کنین .

چندتا ترفند که بیشتر برای ADC ها و range champs استفاده میشه :
Attack Move :به این صورته که شما shift و RMB رو میزنین و champ شما به سمت اونجایی که کلیک کردین حرکت میکنه و نزدیک ترین دشمنی که در فاصله AA اش قرار داشته باشه رو میزنه (به غیر از monster ها از کنارشون رد میشه مگر اینکه اونا بهتون حمله کنن.) از این میتونین برای last hit کردن minion ها و ... استفاده کنین .حالا توضیحات بیشتر هم اگه خواستین درباره اش میدم که به چه کار ها دیگه ای میاد.
sutter steping/orb walking :این دوتا اسماشون درشته وگرنه اصلش اینه که بین AA ها وقتی که تیرتون رو مثلا با ashe زدین حرکت کنین به جای اینکه واستین تا انیمیشن AA اش رو تموم کنه . میتونین از فرمان Attack move استفاده کنین تا کارتون خیلی راحت تر بشه منتها تو lane باید دقت کنین که این فرمان ممکنه گند بزنه به تعقیب گریزتون چون احتمال داره شما به جای
زدن به champ دشمن به یه minion بزنین.توضیحات بیشتر هم اگه خواستین میتونم بدم که چطور انجامش بدین.

Zoning :
این برای جلوگیری از بدست اوردن Xp و gold تیم مقابله.بدین صورت که مثلا شما jungle هستین یا suppهستین (از این برای supp بیشتر استفاده میشه).میرین تو bush ها مخصوصا اونایی که بیشتر بهش دشمن دید داره و میدونه شما اونجایین یا این که جلوتر از minion ها وامیستین بنابراین دشمن عقب نشینی میکنه یا کمتر میاد جلو که farm کنه وchamp تیم خودتون با خیال راحت farm میکنه.بنابراین دشمن از لحاظ gold و xp تا حدی عقب میمونه.البته اینو دقت کنین اگه شما عقب باشین تو lvl و چمپتون تو اون لحظه زیاد قوی نباشه پیشنهاد میکنم اینکارو نکنین(یه کم این توضیح من ناقصه بعدا کاملترش میکنم)

wukong :
اقا یه ترفند با حالی داره این champ به این صورت که شما میتونین دشمن رو گول بزنین که از W تون استفاده کردین به این صورت که مثلا دارین فرار میکنین یهو دکمه ی S رو میزنین که champ تون متوقف بشه اون وقت دشمن ممکنه شما رو جا بگذاره و به ادامه راهش رو بگیره دنبال شما ولی ای دل غافل ... اونوقت شما میتونین از W تون استفاده کنین یا یه مسیر دیگه رو برین.البته اگه شما buff داشته باشین دشمن گول نمیخوره چون اگه W رو فعال کرده باشین Decoy شما هیچ buff ی زیر پاش نمیاد اینو اونایی که ماهر ترن میدونن.
یه ترفند دیگه هست که اگه مثلا شما در مقابل یه karthus هستین و اون ult میزنه اگه شما در لحظه ی اخر W رو بزنین به جای شما decoy ضربه رو میگیره و هیچ اسیبی به شما نمیرسه

کشتن Dragon به صورت تکی و بدون اسیب دیدن :
برای اینکار شما به champ ی نیاز دارین که هم AS خوبی داشته باشه و هم چون با بعضی mage ها هم میشه ولی با adc ها بیشتر جواب میده برای اینکار فقط کافیه چند ضربه به dragon بزنین و بکشینش بیرون توجه داشته باشین که هر وقت dragon خواست برگرده یک ضربه بهش بزنین تا شما رو دنبال کنه بعد در قسمت مشخص شده ( حالا ممکنه یکم بالا یا پایین تر واستین)
و با AA همینطوری بهش بزنین.در اینجا dragon تا یه حدی میتونه دنبال شما بکنه و نمیتونه کامل از مکانش خارج بشه پس با هر بار attack شما دنبالتون میکنه و وقتی یه مقدار جلو میاد دوباره برمیگرده اینطوری هیچ dmg به شما وارد نمیشهالبته این رو هم در نظر داشته باشین که به عنوان adc زمان برای farm کردن از دست میدین.

Master Yi :
شما میتونین با استفاده از Q از ult karthus جا خالی بدین در لحظه ی پایان ability (اون موقعی که میخواد بزنه ضربه رو) باید Q رو فعال کنین .
نکته ی بعدی برای lane یا aram بدرد میخوره به اینصورت که شما با Q یک minion رو هدف قرار میدین اگر minion قبل از اینکه Q شما انیمیشنش تموم شه بمیره شما به جای اولتون برمیگردین اینطوری شما میتونین با امنیت کامل poke کنین.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 80
  • بازدید سال : 425
  • بازدید کلی : 20,315